და\/ან გააგზავნონ რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: jobs@csmge.ge<\/div>\r\n
„კოლუმბია შიფმენეჯმენტი“ მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე მსხვილი და მაღალი რეპუტაციის მქონე კომპანიაა, რომელიც დღეის მდგომარეობით ","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/1nkl6j12f2vwll0.jpg","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_1nkl6j12f2vwll0.jpg","date":"11 თებერვალი, 2022"}},"237":{"geo":{"rec_id":"237","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":"ფოთში ახალი საზღვაო ნავსადგური გაიხსნა!","intro":"","text":"
- „ჩვენი მთავრობისთვის მთავარი მიზანი და ერთ-ერთი მთავარი პრიორიტეტი არის საქართველოს, როგორც რეგიონული ჰაბის ფორმირება და ჩვენი მდებარეობის, ჩვენი პოტენციალის სრული რეალიზაცია. ამიტომ, რა თქმა უნდა, ჩვენი მთავრობა ამ პროექტის დაწყების პირველივე დღიდან სრულ მხარდაჭერას ვუცხადებდით და კიდევ ერთხელ ვუდასტურებთ მხარდაჭერას კომპანია \"პეისს\" და მის თითოეულ თანამშრომელს“, - ამის შესახებ საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა ირაკლი ღარიბაშვილმა „ფოთის ახალი საზღვაო ნავსადგურის“ გახსნის ცერემონიაზე სიტყვით გამოსვლისას განაცხადა.<\/p>\r\n
პრემიერ-მინისტრმა ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრ ნათია თურნავასთან, აშშ-ის ელჩ კელი დეგნანთან და „პეის ჯგუფის“ პრეზიდენტ იოსებ დოლიძესთან ერთად, ახალი საზღვაო ნავსადგური დაათვალიერა, რომელიც „პეის ჯგუფისა“ და აშშ-ის საერთაშორისო განვითარების ფინანსური კორპორაციის (DFC) ერთობლივი ძალისხმევით აშენდა.<\/p>\r\n
-„ეს პორტი არის ფიზიკური ინფრასტრუქტურის ნაწილი, რომელიც აკავშირებს საქართველოს ევროპასთან. ეს არის სიმბოლო ევროატლანტიკური მისწრაფებებისთვის“, - განაცხადა ამერიკის შეერთებული შტატების ელჩმა საქართველოში კელი დეგნანმა <\/p>\r\n
„ეს ტერმინალი არის უფრო დიდი ამბიციის ნაწილი და საქართველო, როგორც ტრანზიტული ქვეყანა, დააკავშირებს აღმოსავლეთსა და დასავლეთს და ხელს შეუწყობს ვაჭრობას.<\/p>\r\n
გლობალური მიწოდების ჯაჭვის ფარგლებში და განსაკუთრებით, პანდემიის პირობებში, ჩვენ ყველანი კარგად ვაანალიზებთ იმას, თუ საიდან მოვდივართ და როგორ ვუკავშირდებით გარე სამყაროს. ეს განვითარების პროექტი შესაძლებლობას მისცემს საქართველოს, რომ ძალიან სწრაფად მიაწოდოს ტვირთები და დააკავშიროს სხვადასხვა მხარეები. საქართველოში ამ ინვესტიციით ჩვენ ვხვდებით ახალ სანდო პარტნიორს ამ პორტის სახით და ეს არის ძალიან მნიშვნელოვანი საქართველოს პოტენციალის განვითარებისთვის რეგიონალური დაკავშირებადობის კუთხით, როდესაც მსოფლიო და სამხრეთ კავკასიის რეგიონი ალტერნატიულ გზებს ეძებს მიწოდების ჯაჭვში. ამის გარდა, ზღვის პორტი არის კეთილდღეობისა და უსაფრთხოების ელემენტი. ეს არის ჩვენი ვალდებულება, რომ საქართველოს, როგორც სტრატეგიულ პარტნიორს, დავეხმაროთ პორტის ინფრასტრუქტურის განვითარებაში. ჩვენ საერთო ინტერესები გვაქვს და პატივს ვცემთ თავისუფლებას, ნავიგაციას, წვდომას საზღვაო გზებზე და ეროვნულ უსაფრთხოებას“, - განაცხადა ამერიკის ელჩმა.<\/p>\r\n
ახალი ნავსადგური საქართველოს საზღვაო სექტორში მიმდინარე პროექტებს შორის აქამდე რეალიზებული ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბურია და მისი ღირებულება 120 მილიონ დოლარს აღწევს. აღსანიშნავია, რომ აშშ-ს საერთაშორისო განვითარების ფინანსურმა კორპორაციამ (DFC) ნავსადგურის მშენებლობის პროექტი 50 მილიონი აშშ დოლარით დააფინანსა, რაც ამ ორგანიზაციის მიერ ერთ პროექტზე გამოყოფილი ყველაზე დიდი ინვესტიციაა რეგიონში.<\/p>\r\n
საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს ხელმძღვანელის თამარ იოსელიანის განცხადებით, “ეს ინფრასტრუქტურა არის უმნიშვნელოვანესი ჩვენი კორიდორისთვის, რადგან შესაძლებელს გახდის ტვირთების გადმომისამართებას ჩვენს დერეფანში და გაზრდის სანავსადგურე ინფრასტრუქტურის სიმძლავრეებს”.<\/p>\r\n
ნავსადგურის მშენებლობის ფარგლებში განხორციელდა 93 მილიონი აშშ დოლარის ინვესტიცია, აშენდა მასშტაბური ჰიდროტექნიკური ნაგებობები და მოეწყო თანამედროვე საპორტე ინფრასტრუქტურა:<\/p>\r\n
- 260 მეტრი სიგრძის ნავმისადგომი;<\/p>\r\n
- არსებულ ტალღმჭრელ მოლოებს ჩაუტარდა სრული რეკონსტრუქცია;<\/p>\r\n
- ახალი ნავსადგურის აკვატორიიდან ამოიღეს 1.5 მილიონი კუბური მეტრი ნატანი ქვიშა. აკვატორია დაღრმავდა 13 მეტრამდე;<\/p>\r\n
- 50 000 ტონა ტევადობის დახურული ტიპის საწყობი, რომელიც აღჭურვილია ევროპული წარმოების დაცლა-დატვირთვის ავტომატიზებული სისტემებით;<\/p>\r\n
- 6 ჰექტარზე მოეწყო ღია სასაწყობო მოედნები;<\/p>\r\n
- სპეციალურად დამზადდა და ნავმისადგომზე დამონტაჟდა ორი ახალი პორტალური ამწე, თითოეული 100 ტონა ტვირთამწეობით.<\/p>\r\n
სოსო დოლიძის განცხადებით, კომპანია აგრძელებს განვითარებას: „დღეს ამ ისტორიული პროექტის მშენებლობა დასრულდა, თუმცა ამაზე არ ვჩერდებით და ვაგრძელებთ შემდგომ განვითარებას. ვაპირებთ დამატებით 230 მეტრი სიგრძის ნავმისადგომის რეკონსტრუქციას, რომლის სიღრმე ასევე იქნება 13 მეტრი. ნავმისადგომზე განლაგდება ჩამომტვირთველი მანქანა დანადგარების კონვეიერული სისტემა. ამ ფაზის ღირებულება შეადგენს 30 მილიონ აშშ დოლარს. ახალი ნავსადგურის დამატებითი სიმძლავრეები გაამყარებს ფოთის, როგორც ქვეყნის მთავარი საზღვაო ქალაქის ფუნქციას და უფრო მიმზიდველს გახდის რეგიონული ვაჭრობისთვის. გაიზრდება საქართველოს როლი ევრაზიის სატრანსპორტო-ლოგისტიკურ ჯაჭვში“.<\/p>\r\n
ნავმისადგომი და ახალი ნავსადგურის ინფრასტრუქტურა საშუალებას იძლევა მოემსახუროს მსხვილტონაჟიან გემებს, რომელთა ტვირთამწეობა 50 000 ტონამდეა. პორტი დაამუშავებს როგორც მშრალ, ნაყარ და გენერალურ ტვირთებს, ასევე კონტეინერებს.<\/p>\r\n
-“პროექტის სრულად დასრულების შემდეგ საქართველოს ერთიანი სანავსადგურე ინფრასტრუქტურის გამტარუნარიანობა 3.5 მილიონი ტონით გაიზრდება”, - განაცხადა თამარ იოსელიანმა.<\/p>\r\n
მისი თქმით, “ფოთის ახალი საზღვაო ნავსადგური” დამატებით დაასაქმებს 200-მდე ადამიანს. - “შესაბამისად ჩვენ ფოთის ახალ საზღვაო სასწავლო ცენტრში ვმუშაობთ ახალი კურსების გახსნაზე, რომელიც ახლად გაჩენილ გამოწვევებს უპასუხებს საპორტე სექტორში”, - აღნიშნა საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს ხელმძღვანელმა.<\/p>\r\n
“ფოთის ახალი საზღვაო ნავსადგური” მნიშვნელოვნად გაზრდის ქვეყნის საპორტო სიმძლავრეებს, ტრანზიტულ პოტენციალს და გააჩენს შესაძლებლობას, საქართველოს სატრანსპორტო დერეფნებზე გადმომისამართდეს ახალი ტვირთები.<\/p>","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/o60alyn3fknfimr.jpg","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_o60alyn3fknfimr.jpg","date":"31 იანვარი, 2022"}},"225":{"geo":{"rec_id":"225","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":"18 მაისი „ქალებისთვის საერთაშორისო საზღვაო დღე“-დ გამოცხადდა","intro":"
ლონდონში, საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის (IMO) ასამბლეის 32-ე სესიის (IMO Assembly 32nd session) საქართველოს დელეგაციამ, თამარ იოსელიანის ხელმძღვანელობით მხარი დაუჭირა რეზოლუციას, რომლითაც 18 მაისს დაწესდა „ქალებისთვის საერთაშორისო საზღვაო დღე“ (“INTERNATIONAL DAY FOR WOMEN IN MARITIME”).<\/p>","text":"
\r\n
ლონდონში, საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის (IMO) ასამბლეის 32-ე სესიის (IMO Assembly 32nd session) საქართველოს დელეგაციამ, თამარ იოსელიანის ხელმძღვანელობით მხარი დაუჭირა რეზოლუციას, რომლითაც 18 მაისს დაწესდა „ქალებისთვის საერთაშორისო საზღვაო დღე“ (“INTERNATIONAL DAY FOR WOMEN IN MARITIME”).<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
- „როგორც IMO-ს გენდერული თანასწორობის ქსელის დამფუძნებელი წევრი, საქართველოს დელეგაცია მოხარულია მხარი დაუჭიროს რეზოლუციის პროექტს „საზღვაო ქალთა საერთაშორისო დღის“ დაწესების შესახებ.<\/div>\r\n
პროექტი წარმოადგენს ერთობლივი თანამშრომლობის მნიშვნელოვან შედეგს და წინა ასამბლეის რეზოლუციის: „2019 წლის მსოფლიო საზღვაო დღის მემკვიდრეობის შენარჩუნება და გემებში ქალებისთვის ბარიერების გარეშე სამუშაო გარემოს მიღწევა“ ბუნებრივ გაგრძელებას. აუცილებლად უნდა აღინიშნოს გენერალური მდივნის უაღრესად ღირებული მხარდაჭერა საზღვაო სფეროში ქალების როლის გასაძლიერებლად.<\/div>\r\n
ჩვენ ვამაყობთ, რომ საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციას და მის წევრ ქვეყნებს თავისი წვლილი შეაქვს ამ რთულ პროცესში და ჩვენც, როგორც IMO-ს აქტიური წევრი, ამაყად გავაგრძელებთ საზღვაო ინდუსტრიაში ქალების ჩართულობის მხარდაჭერას როგორც ეროვნულ, ისე გლობალურ დონეზე“, - განაცხადა საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს ხელმძღვანელმა თამარ იოსელიანმა.<\/div>\r\n<\/div>","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/k0tj1er6syaqk3k.jpg","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_k0tj1er6syaqk3k.jpg","date":"14 დეკემბერი, 2021"}},"226":{"geo":{"rec_id":"226","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":"მეზღვაურთა საყურადღებოდ!","intro":"
საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტომ დამატებით ზომები მიიღო პანდემიით გამოწვეული ნეგატიური შედეგების დასაძლევად.<\/p>","text":"
\r\n
მეზღვაურთა დოკუმენტაციის 1 წლიანი ვადა, რომელიც იწურება 2022 წლის 1 მარტამდე, შესაძლოა გაგრძელდეს 3 თვით, შემდეგი პირობების გათვალისწინებით:<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
თუ გემის მფლობელი\/გემის მენეჯერი მიმართავს სააგენტოს და მოითხოვს მეზღვაურის დოკუმენტაციისათვის ვადის გაგრძელებას;<\/div>\r\n
განცხადებას თან უნდა ერთვოდეს: მეზღვაურის კვალიფიკაციის სერთიფიკატები, მეზღვაურთა წიგნები; ასევე მითითებული უნდა იყოს მეზღვაურის სამუშაო ვადა, გემის ადგილმდებარეობა და შემდეგი პორტი;<\/div>\r\n
განცხადება უნდა შეიცავდეს მეზღვაურის წერილობით დადასტურებას\/თანხმობას დოკუმენტაციის ვადის გაგრძელებაზე.<\/div>\r\n<\/div>","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/92fzwnv1r7oaiuq.jpg","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_92fzwnv1r7oaiuq.jpg","date":"13 დეკემბერი, 2021"}},"227":{"geo":{"rec_id":"227","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":"თამარ იოსელიანი - „ქართველი მეზღვაურების სერტიფიკატებს საუდის არაბეთის სამეფოში აღიარებენ“","intro":"ლონდონში, საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის (IMO) ასამბლეის 32-ე სესიის (IMO Assembly 32nd session) ფარგლებში საქართველოს დელეგაციამ, თამარ იოსელიანის ხელმძღვანელობით, საუდის არაბეთის სამეფოს ტრანსპორტის მინისტრთან, სალეჰ ალ იასერთან გამართა შეხვედრა, რომელზეც საქართველოსა და საუდის არაბეთის სამეფოს შორის „მეზღვაურთა სერთიფიკატების ურთიერთაღიარების შესახებ“ მემორანდუმს მოეწერა ხელი.","text":"
\r\n
ლონდონში, საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის (IMO) ასამბლეის 32-ე სესიის (IMO Assembly 32nd session) ფარგლებში საქართველოს დელეგაციამ, თამარ იოსელიანის ხელმძღვანელობით, საუდის არაბეთის სამეფოს ტრანსპორტის მინისტრთან, სალეჰ ალ იასერთან გამართა შეხვედრა, რომელზეც საქართველოსა და საუდის არაბეთის სამეფოს შორის „მეზღვაურთა სერთიფიკატების ურთიერთაღიარების შესახებ“ მემორანდუმს მოეწერა ხელი.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
-„დღეიდან ქართველი მეზღვაურების სერტიფიკატებს საუდის არაბეთის სამეფოშიც აღიარებენ. ეს მნიშვნელოვანია ჩვენთვის, რადგან საქართველოს ჰყავს გამოცდილი და კომპეტენტური მეზღვაურები, რომელთა დიდი ნაწილი სწორედ ტანკერების მართვაში სპეციალიზდება“, - საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს ხელმძღვანელი, თამარ იოსელიანი.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
საუდის არაბეთის სამეფოს დროშის ქვეშ თანამედროვე სატანკერო ფლოტი ცურავს და როგორც სააგენტოს ხელმძღვანელი აღნიშნავს, გასათვალისწინებელია ის სამუშაო და სოციალური პირობებიც, რომლებიც ღირსეული დასაქმების შესაძლებლობას მისცემს ჩვენს მეზღვაურებს.
ლონდონში, საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის (IMO) ასამბლეის 32-ე სესიის (IMO Assembly 32nd session) ფარგლებში საქართველოს დელეგაციამ, თამარ იოსელიანის ხელმძღვანელობით, კატარის სახელმწიფოს ტრანსპორტის მინისტრთან, ჯასიმ საიფ აჰმედ ალ სულაითთან გამართა ორმხრივი შეხვედრა.<\/p>","text":"\r\n
ლონდონში, საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის (IMO) ასამბლეის 32-ე სესიის (IMO Assembly 32nd session) ფარგლებში საქართველოს დელეგაციამ, თამარ იოსელიანის ხელმძღვანელობით, კატარის სახელმწიფოს ტრანსპორტის მინისტრთან, ჯასიმ საიფ აჰმედ ალ სულაითთან გამართა ორმხრივი შეხვედრა.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
მხარეებმა საზღვაო ტრანსპორტის, საპორტე სექტორისა და საზღვაო გადაზიდვების სფეროში თანამშრომლობის გაღრმავების გზებსა და ორმხრივი ინტერესის სფეროებზე ისაუბრეს და საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის (IMO) მუშაობის ფარგლებში თანამშრომლობის შესაძლებლობები განიხილეს.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
ქართული დელეგაცია დაინტერესებულია კატარის სახელმწიფოსთან „მეზღვაურთა სერთიფიკატების ურთიერთაღიარების შესახებ“ მემორანდუმის გაფორმებით და Qatar Navigation-თან (Milaha) კავშირების გაღრმავებით, რაც ქართველ მეზღვაურებს ღირსეულად დასაქმების კიდევ ერთ შესაძლებლობას მისცემს.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
- „საქართველოს 14000-მდე მეზღვაური ჰყავს და ეს რიცხვი ყოველწლიურად იზრდება. მეზღვაურთა მომზადების, განათლებისა და სერტიფიცირების სისტემის გამართული ფუნქციონირება და ამ სფეროში უმაღლესი სტანდარტების დაცვა და შენარჩუნება საქართველოს მთავრობის პრიორიტეტს და მუდმივი ზრუნვის საგანს წარმოადგენს. სისტემური რეფორმების წყალობით საქართველო საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის ე.წ. “თეთრ სიაში” წლების განმავლობაში ინარჩუნებს ადგილს. ვფიქრობ, ჩვენი მეზღვაურების პროფესიონალიზმის მაღალი დონე პირდაპირ კავშირშია მათი დასაქმების მზარდ მაჩვენებელთან”, - აღნიშნა საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს ხელმძღვანელმა.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
ორ ქვეყანას შორის ბოლო დროს მნიშვნელოვნად გაღრმავდა ურთიერთობები საზღვაო სფეროში. უკანასკნელ წლებში მხარეებს შორის რამოდენიმე ნაყოფიერი შეხვედრა შედგა, მათ შორის 2020 წლის თებერვალში, Lloyd's Qatar საზღვაო და ლოგისტიკის სამიტის (QMLS) ფარგლებში საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს თამარ იოსელიანსა და კატარის ტრანსპორტისა და კავშირგაბმულობის მინისტრს შორის.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
საქართველოს დელეგაცია, თამარ იოსელიანის ხელმძღვანელობით, აქტიურად არის ჩართული ლონდონში, საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის (IMO) ასამბლეის 32-ე სესიის (IMO Assembly 32nd session) მუშაობაში.
<\/span>აღსანიშნია, რომ ასამბლეაზე დასამტკიცებლად იქნება წარდგენილი რეზოლუციები, რომლებიც ქართული დელეგაციის ხელმძღვანელობით შეიმუშავა გემთმფლობელთა პასუხისმგებლობის შეზღუდვის საერთო ინტერპრეტაციასთან დაკავშირებით შექმნილმა ინტერსესიულმა სამუშაო ჯგუფმა.<\/div>\r\n<\/div>\r\n\r\n
შეხვედრას დიდ ბრიტანეთისა და ირლანდიის გაერთაინებული სამეფოში საქართველოს ელჩი და საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციაში საქართველოს მუდმივი წარმომადგენელი სოფიო ქაცარავაც ესწრებოდა.<\/div>\r\n<\/div>","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/jfqqjulsgpa6b4z.jpg","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_jfqqjulsgpa6b4z.jpg","date":"09 დეკემბერი, 2021"}},"230":{"geo":{"rec_id":"230","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":"თამარ იოსელიანი - „ჩვენ ვეძებთ შესაძლებლობებს როგორ ვიმუშაოთ ერთად და როგორ გავაღრმავოთ ურთიერთობები საზღვაო სფეროში“","intro":"თამარ იოსელიანი - „ჩვენ ვეძებთ შესაძლებლობებს როგორ ვიმუშაოთ ერთად და როგორ გავაღრმავოთ ურთიერთობები საზღვაო სფეროში“","text":"
\r\n
საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს ხელმძღვანელმა თამარ იოსელიანმა ნორვეგიის სამეფოს ელჩს, ჰელენე სანდ ანდრესენსა და საქართველოს საგანგებო დავალებათა ელჩს შავი ზღვის საკითხებში, თამარ ბერუჩაშვილს უმასპინძლა.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
შეხვედრაზე ნორვეგიის სამეფოს ელჩი საქართველოს საზღვაო სფეროში არსებულ ინფრასტრუქტურას, მიმდინარე და დაგეგმილ პროექტებს გაეცნო.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
- „ნორვეგია არის ერთ-ერთი უმსხვილესი და მოწინავე საზღვაო ქვეყანა მსოფლიოში. შეხვედრაზე განსაკუთრებული აქცენტი გაკეთდა ქართველი მეზღვაურების დასაქამების პერსპექტივებზე. აღსანიშნია, რომ ნორვეგიის სამეფო ერთ-ერთი მოწინავეა ოკეანის კველვებისა და საზღვაო რესურსების პასუხსიმგებლიანი გამოყენებისა და მართვის კუთხით. საქართველოსთვის, როგორც მზარდი და სწრაფად განვითარებადი საზღვაო ქვეყნისთვის, ძალიან მნიშვნელოვანი იქნება ჩვენს ქვეყნებს შორის ორმხრივი ურთიერთობის გაღრმავება და ნორვეგიის სამეფოს გამოცდილების გაზიარება“ - განაცხადა თამარ იოსელიანმა.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
ვიზიტის ფარგლებში ელჩები ბათუმის სახელმწიფო საზღვაო აკადემიასა და ფოთის საზღვაო სასწავლებლებსაც ეწვივნენ. სტუმრებმა ახლად გახსნილი საწვრთნელი აუზი, სამანქანო განყოფილების განახლებული ლაბორატორია, მეზღვაურთა საწვრთნელი ცენტრი და თანამედროვე სიმულატორებით აღჭურვილი ამწისა და მეთევზე-მეზღვაურის ლაბორატორიები დაათვალიერეს.<\/div>\r\n
თამარ იოსელიანმა საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს, როგორც საზღვაო დარგის ტექნიკური მარეგულირებელი ორგანოს მიერ მეზღვაურთა განათლებისა და სერტიფიცირების სიტემაში გატარებული რეფორმები გააცნო. როგორც სააგენტოს ხელმძღვანელმა აღნიშნა, ბათუმის სახელმწიფო საზღვაო აკადემიის ინფრასტრუქტურა, სასწავლო პროგრამების და პროფესიული წვრთნის ხარისხი წლიდან წლამდე უმჯობესდება.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
- “2012 წლიდან დღემდე ბათუმის სახელმწიფო საზღვაო აკადემიის აღჭურვასა და განვითარებაში სახელმწიფომ 30 მილიონ ლარამდე ინვესტიცია განახორციელა, რაც თანამედროვე, საერთაშორისო დონის შესაბამისი საზღვაო საგანმანათლებლო სისტემის შექმნას და ჩვენი მეზღვაურების ღირსეულად დასაქმებას ემსახურება”, - განაცხადა თამარ იოსელიანმა.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
სტუმრები ფოთის საზღვაო სასწავლებლის მიერ ერთი წლის განმავლობაში მიღწეულ შედეგებს ადგილზე გაეცნენ. სასწავლებლის გახსნიდან პირველივე წელს ათმა პროფესიულმა საგანმანათლებლო პროგრამამ მიიღო აკრედიტაცია და დღეისათვის 300-მდე სტუდენტი სახელმწიფო დაფინანსებით ეუფლება მოთხოვნად საზღვაო პროფესიებს.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
ვიზიტის შემაჯამებელ შეხვედრაზე ნორვეგიის სამეფოს ელჩმა, ჰელენე სანდ ანდრესენსმა მადლობა გადაუხადა საზღვაო ტრანსპორის სააგნეტოს ხელმძღვანელს ნაყოფიერი ვიზიტისა და საზღვაო სფეროს მიმართულებით თანამშრომლობის ახალი შესაძლებლობების აღმოჩენისათვის.<\/div>\r\n<\/div>","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/xlyb6n4svbak42b.jpg","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_xlyb6n4svbak42b.jpg","date":"01 დეკემბერი, 2021"}},"231":{"geo":{"rec_id":"231","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":""Elvictor Group, Inc."-სა და „Queensway Navigation Co.“-ს და საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს შორის ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმებს მოეწერა ხელი.","intro":"
\"Elvictor Group, Inc.\"-სა და „Queensway Navigation Co.“-ს და საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს შორის ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმებს მოეწერა ხელი.<\/p>","text":"
\r\n
აკადემიური საკონსულტაციო კომიტეტის (Academic Advisory Committee - AAC) V შეხვედრის ფარგლებში, გემთმფლობელ კომპანიებს: \"Elvictor Group, Inc.\"-სა და „Queensway Navigation Co.“-ს და საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს შორის ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმებს მოეწერა ხელი.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
მხარეები მიზნად ისახავენ საქართველოს საზღვაო საგანმანათლებლო და სასწავლო დაწესებულებებში სტუდენტებისა და მეზღვაურების პროფესიული და პრაქტიკული მომზადების ხარისხის გაუმჯობესებისა და მეზღვაურებს შორის პრაქტიკული გამოცდილების გაზიარების ხელშეწყობას.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
ხელმოწერის ცერემონიაზე საზღვაო ტრანსპორტის სააგნეტოს ხელმძღვანელმა ხაზი გაუსვა საჯარო და კერძო სექტორის კოლაბორაციის მნიშვნელობას საზღვაო დარგის განვითარებისათვის.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
- “საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტო დაარსების დღიდან აქტიურად თანამშრომლობს კერძო სექტორთან. საზღვაო განათლებისა და სერტიფიცირების სისტემაში რეფორმები და პროექტები იგეგმება და ხორციელდება დამსაქმებლების ჩართულობით.<\/div>\r\n
აღვნიშნავ, რომ სწორედ წლების განმავლობაში მჭიდრო თანამშრომლობის გამოცდილებამ მოგვცა შესაძლებლობა წარმატებით გვემართა პანდემიის პირობებში ქართველი მეზღვაურების როტაცია და ამით მნიშვნელოვნად შეგვეწყო ხელი საზღვაო ბიზნესისთვის”, - განაცხადა თამარ იოსელიანმა.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოში გამართულ შეხვედრაზე დამსაქმებლების მხრიდან ცალსახად აღინიშნა საქართველოს საზღვაო განათლების მაღალი დონე, წვრთნისა და სერთიფიცირების სისტემის საანდოობა და ქართველ მეზღვაურებზე გაზრდილი მოთხოვნა საერთაშორისო ბაზარზე. ასევე გამოითქვა სურვილი კიდევ უფრო გაღრმავდეს და გაძლიერდეს თანამშრომლობა დასაქმების პირობების გასაუმჯობესებლად.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
აკადემიური საკონსულტაციო კომიტეტის წევრებმა, გემთმფლობელი კომპანიების ხელმძღვანელმა პირებმა დაათვალიერეს ბათუმის სახელმწიფო საზღვაო აკადემიისა და ფოთის სასწავლო საწვრთნელი ცენტრების ინფრასტრუქტურა, შეხვდნენ სტუდენტებს და მათთან ერთად კითხვა-პასუხის რეჟიმში განიხილეს კადეტთა შერჩევასა და დასაქმებასთან, მეზღვაურთა კარიერასთან დაკავშირებული აქტუალური საკითხები.<\/div>\r\n<\/div>","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/nm6xvmiqloubk4p.jpg","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_nm6xvmiqloubk4p.jpg","date":"26 ნოემბერი, 2021"}},"232":{"geo":{"rec_id":"232","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":"გერმანული კომპანია HPM Hamburg Port Consulting GmbH საქართველოს საზღვაო ნავსადგურებში ნარჩენების მართვის მდგრადი სისტემის შემუშავებისათვის საჭირო ანალიტიკურ კვლევებს განახორციელებს და ტექნიკურ მხარეს შეისწავლის","intro":"გერმანული კომპანია HPM Hamburg Port Consulting GmbH საქართველოს საზღვაო ნავსადგურებში ნარჩენების მართვის მდგრადი სისტემის შემუშავებისათვის საჭირო ანალიტიკურ კვლევებს განახორციელებს და ტექნიკურ მხარეს შეისწავლის","text":"
\r\n
შვედეთის საერთაშორისო ფონდის ფინანსური მხარდაჭერით საქართველოს საზღვაო ტრასნპორტის სააგენტომ საპორტე სექტორის მდგრადი განვითარებისათვის უმნიშვნელოვანესი პროექტის განხორციელება დაიწყო. ქართულ-შვედური თანამშრომლობა მიზნად ისახავს ადგილობრივი, თუმცა იმავდროულად საერთაშორისო ხასიათის პრობლემების მოგვარებას და საზღვაო გადაზიდვებისა და ვაჭრობის მაჩვენებლების ზრდის შესაძლებლობების გაძლიერებას.<\/div>\r\n
5 თვიანი პროექტის - “Fesibility Study for Sustainable Port Waste Management in Georgia” განსახორციელებლად გერმანული საკონსულტაციო კომპანია ტენდერის მეშვეობით შეირჩა. საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს დირექტორის ბრძანებით უკვე დამტკიცდა სამუშაო ჯგუფის შემადგენლობაც ყველა დაინტერესებული მხარის ჩართულობით. სამუშაო ჯგუფი შეაფასებს საკონსულტაციო კომპანიის ყოველთვიურ და საბოლოო ანგარიშებს და საჭიროების შემთხვევაში მისცემს რეკომენდაციებსაც.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
2021 წლის 19 ნოემბერს გერმანულ კომპანიასა და სამუშაო ჯგუფს შორის გაცნობითი შეხვედრა ონლაინ რეჟიმში შედგა, სადაც შემდგომი თანამშრომლობისათვის საკითხები და სამუშაო პროცესის დეტალები დაზუსტდა.<\/div>\r\n
- „პროექტის მთავარი მიზანია გზა გაუხსნას საქართველოს პორტებს საერთაშორისო რეგულაციებთან შესაბამისობაში მოძებნონ მდგრადი გადაწყვეტილებები გემების ნარჩენების მართვის გასაუმჯობესებლად და ამგვარად გამოიწვიოს პოზიტიური გარემოსდაცვითი, ჯანმრთელობისა და სოციალური ზემოქმედება პორტებზე, მათ მიმდებარედ და გლობალურად გრძელვადიან პერსპექტივაში“, - განაცხადა საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს ხელმძღვანელმა, თამარ იოსელიანმა.<\/div>\r\n
მისი თქმით, „პროექტი ხელი შეუწყობს რესურსების უკეთ გამოყენებას და ჯანსაღი ბიზნეს გარემოს ჩამოყალიბებას, რაც მნიშვნელოვან გავლენას მოახდენს ადგილობრივი ეკონომიკის მდგრად განვითარებაზე“.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
საქართველოს პორტებში ნარჩენების მართვის მდგრადი სისტემის განვითარება მოემსახურება არა მხოლოდ ლოკალური ეკოლოგიური პრობლემების მოგვარებას, არამედ ხელს შეუწყობს საქართველოს ევროკავშირში გაწევრიანების პროცესს და დადებით გავლენას მოახდენს საზღვაო ვაჭრობაზე, ადგილობრივ ეკონომიკისა და ურბანული განვითარებაზე, ტურიზმის ჩათვლით.<\/div>\r\n<\/div>","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/7g9h8lmg6ll0yt7.jpg","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_7g9h8lmg6ll0yt7.jpg","date":"22 ნოემბერი, 2021"}},"233":{"geo":{"rec_id":"233","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":"საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს ხელმძღვანელმა თამარ იოსელიანმა უმსხვილესი ","intro":" საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს ხელმძღვანელმა თამარ იოსელიანმა უმსხვილესი ","text":"
\r\n
მხარეებმა სამომავლო თანამშრომლობის ფარგლებში საზღვაო აკადემიის სტუდენტების სასწავლო-საცურაო პრაქტიკით უზრუნველყოფის საკითხები განიხილეს და კომპანიის კუთვნილ<\/div>\r\n
გემებზე ქართველი მეზღვაურების დასაქმების შესაძლებლობებზე იმსჯელეს.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
ვიზიტის ფარგლებში სტუმრებმა ბათუმის სახელმწიფო აკადემია და მისი ინფრასტრუქტურა: სამანქანე განყოფილება, საწვრთნელ აუზი და მეზღვაურთა საწვრთნელი ცენტრი დაათვალიერეს, გაესაუბრნენ კადეტებსაც.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
Golar LNG-ის წარმომადგენლებმა სააგენტოს დირექტორთან შეხვედრაზე ხაზგასმით აღნიშნეს ქართველი კადეტების მომზადების მაღალი დონე და გამოთქვეს სურვილი, რომ ახლო მომავალში კომპანია Golar LNG-ის გუნდში ქართველი მეზღვაურების რიცხვი გაიზრდოს.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
Golar LNG წარმოადგენს ერთ-ერთ უმსხვილეს საზღვაო კომპანიას რომელიც 1946 წელს დაარსდა და Liquefied Natural Gas (LNG) მიმართულებით ოპერირებს. კომპანია ცნობილია თავისი ინოვაციებით და თანამშრომლობს მსოფლიოს უმსხვილეს ნავთობისა და გაზის კორპორაციებთან.<\/div>\r\n
Golar LNG-ის მფლობელობაში და მართვაშია 16 LNG, 9 Floating Liquefied Regasification Unit (FLNG) და 3 Floating LNG სახეობის გემი.<\/div>\r\n<\/div>","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/9czy2c80ghcyinz.jpg","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_9czy2c80ghcyinz.jpg","date":"17 ნოემბერი, 2021"}},"224":{"geo":{"rec_id":"224","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":"დიდი ბრიტანეთის ელჩი ფოთის ნავსადგურსა და საზღვაო სასწავლო ცენტრს ეწვია","intro":"დიდი ბრიტანეთის ელჩი ფოთის ნავსადგურსა და საზღვაო სასწავლო ცენტრს ეწვია","text":"
\r\n
საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს ხელმძღვანელმა თამარ იოსელიანმა დიდი ბრიტანეთის გაერთიანებული სამეფოს ელჩს, მარკ კლეიტონსა და სამხედრო ატაშეს, ტონი ბრუმველს უმასპინძლა.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
დიდი ბრიტანეთის ელჩმა ახლად გახსნილი “ფოთის საზღვაო სასწავლო-საწვრთნელი ცენტრის“ ინფრასტრუქტურა, თანამედროვე სიმულატორებით აღჭურვილი 13 ლაბორატორია დაათვალიერა და საზღვაო სასწავლებლის მიერ ერთი წლის განმავლობაში მიღწეულ შედეგებს გაეცნო.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
ფოთის საზღვაო სასწავლებელში მოქმედი მეზღვაურები მაღალი დონის საწვრთნელ კურსებს გადიან. პირველივე წელს ათმა პროფესიულმა საგანმანათლებლო პროგრამამ მიიღო აკრედიტაცია და დღეისათვის დასავლეთ საქართველოს სხვადასხვა რეგიონიდან 300-მდე სტუდენტი სახელმწიფო დაფინანსებით ეუფლება მოთხოვნად პროფესიებს. როგორც შეხვედრაზე აღინიშნა, საზღვაო სასწავლებელი სრულად პასუხობს თანამედროვე მოთხოვნებს.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
საზღვაო ტრანსპორტის სააგნეტოს ხელმძღვანელმა დიდი ბრიტანეთის გაერთიანებული სამეფოს ელჩს, მარკ კლეიტონსა და სამხედრო ატაშეს, ტონი ბრუმველს საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სტრატეგიის სამუშაო დოკუმენტი გააცნო და ქვეყნის საპორტე სექტორში მიმდინარე მსხვილ ინფრასტრუქტურულ და ინოვაციურ პროექტებზე, მათ შორის გაციფროვნებისა და “ერთი ფანჯრის პრინციპის” დანერგვის პროცესზე ესაუბრა.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
- “ბრიტანეთის ელჩის, ბატონი მარკ კლეიტონის ვიზიტი ხაზს უსვამს საქართველოსა და ბრიტანეთის თანამშრომლობას შავი ზღვის უსაფრთხოების სფეროში და ემსახურება მომავალში ურთიერთობების კიდევ უფრო გაღრმავებას”, - აღნიშნა თამარ იოსელიანმა.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
საქართველოსა და დიდ ბრიტანეთს შორის დადებული ორმხრივი მემორანდუმის საფუძველზე ქართველ მეზღვაურებს წარმატებით შეუძლიათ დასაქმდენენ გაერთიანებული სამეფოს დროშების ქვეშ მცურავ სავაჭრო ფლოტში.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
ვიზიტის ფარგლებში საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს ხელმძღვანელმა თამარ იოსელიანმა ბრიტანეთის ელჩსა და სამხედრო ატაშეს ფოთის საზღვაო ნავსადგური და ინფრასტრუქტურა დაათვალიერებინა.<\/div>\r\n<\/div>","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/27yc2s97gvm2kxd.jpg","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_27yc2s97gvm2kxd.jpg","date":"12 ნოემბერი, 2021"}},"223":{"geo":{"rec_id":"223","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":"საქართველო და კვიპროსის რესპუბლიკა ერთობლივი საზღვაო კომიტეტის შექმნაზე შეთანხმდნენ","intro":"საქართველო და კვიპროსის რესპუბლიკა ერთობლივი საზღვაო კომიტეტის შექმნაზე შეთანხმდნენ","text":"
\r\n
საზღვაო სფეროში საქართველოსა და კვიპროსს შორის თანამშრომლობის გაღრმავების მიზნით, საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტოს ხელმძღვანელმა თამარ იოსელიანმა შეხვედრა გამართა კვიპროსის სანაოსნოს მინისტრის მოადგილესთან ვასილიუს დიმიტრიადისთან. შეხვედრას კვიპროსის რესპუბლიკაში საქართველოს ელჩი თეიმურაზ კეკელიძეც ესწრებოდა.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
საქართველოსა და კვიპროსის რესპუბლიკას შორის საზღვაო სავაჭრო შეთანხმების შესაბამისად, მხარეები ორივე ქვეყნისთვის საერთო ინტერესის მქონე საკითხების განსახილველად ერთობლივი საზღვაო კომიტეტის შექმნაზე შეთანხმდნენ.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
ვიზიტის ფარგლებში საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგნეტოს ხელმძღვანელი შეხვდა ასევე კვიპროსის სანაოსნო პალატის წევრებსა და ქართველი მეზღვაურების ერთ-ერთ უმსხვილეს დამსაქმებელს, გემთმფლობელ - “Columbia Ship Managemant”-ს.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
შეხვედრებზე განხილულ იქნა საზღვაო სფეროში პანდემიით გამოწვეული კრიზისის მართვის წარმატებული გამოცდილება და აღინიშნა საქართველოს მიერ მიღწეული პოზიტიური შედეგები ქართველ მეზღვაურთა როტაციისა და ვაქცინაციის მიმართულებით.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
ქართული მხარე დაინტერესებულია კვიპროსის გამოცდილების გაზიარებით საზღვაო კლასტერის ჩამოყალიბების მიმართულებით და განიხილავს ურთიერთობის გაღრმავებას საზღვაო განათლების, კვლევებისა და ინოვაციების კუთხით.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
მხარეების მიერ ხაზგასმული იქნა საქართველოს მიერ ბოლო ათწლეულში განხორციელებული წარმატებული სისტემური რეფორმები კერძოდ, საზღვაო განათლებისა და სერტიფიცირების ასევე საზღვაო დროშის და ნავსადგურების მიმართულებით, რამაც მოკლე პერიოდში უზრუნველყო ქვეყნის საზღვაო რეპუტაციის განმტკიცება საერთაშორისო არენაზე.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
შეხვედრები კვიპროსის რესპუბლიკაში საქართველოს პრეზიდენტის, სალომე ზურაბიშვილის პირველი სახელმწიფო ვიზიტის ფარგლებში გაიმართა.<\/div>\r\n<\/div>","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/pltxfchdleva5ey.jpg","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_pltxfchdleva5ey.jpg","date":"11 ნოემბერი, 2021"}},"222":{"geo":{"rec_id":"222","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":"საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტო Network of Excellence (#NoE) წევრი გახდა!","intro":"საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტო Network of Excellence (#NoE) წევრი გახდა!","text":"
#NoE აერთიანებს ინოვაციურ ნავსადგურებს და წარმოადგენს ინსტრუმენტს, რომელიც მხარს უჭერს პორტებს ინოვაციური პროექტების შემუშავებასა და განხორციელებაში მდგრადი განვითარებას მიზნების მისაღწევად. <\/p>\r\n
2019 წლის დეკემბერში ევროკომისიამ წარმოადგინა ევროპული მწვანე შეთანხმება - ზრდის ახალი სტრატეგია, რომლის მიზანია 2050 წლისთვის ევროპა გახდეს პირველი ნახშირბად-ნეიტრალური კონტინენტი. აღნიშნული ასევე განიხილება, როგორც 2030 წლის მდგრადი განვითარების დღის წესრიგით განსაზღრული საკითხების განხორციელებისთვის ევროკავშირის გეგმის განუყოფელი ნაწილი. <\/p>\r\n
საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტო, როგორც ამ ქსელის წევრი, ჩაერთვება ქსელის საქმიანობაში და თავის წვლილს შეიტანს გაეროს მდგრადი განვითარების მიზნების მიღწევაში.<\/p>","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_","date":"19 ოქტომბერი, 2021"}},"221":{"geo":{"rec_id":"221","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":"საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის (IMO) შეფასებით საქართველო სრულად აკმაყოფილებს მეზღვაურთა წვრთნის, სერტიფიცირების და ვახტის გაწევის შესახებ (STCW) კონვენციის მოთხოვნებს","intro":"საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის (IMO) შეფასებით საქართველო სრულად აკმაყოფილებს მეზღვაურთა წვრთნის, სერტიფიცირების და ვახტის გაწევის შესახებ (STCW) კონვენციის მოთხოვნებს","text":"
\r\n
საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის (IMO) შეფასებით საქართველო სრულად აკმაყოფილებს მეზღვაურთა წვრთნის, სერტიფიცირების და ვახტის გაწევის შესახებ (STCW) კონვენციის მოთხოვნებს<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
IMO-ს საზღვაო უსაფრთხოების კომიტეტის (MSC) 104-ე სხდომაზე განხილული იქნა წევრი ქვეყნების, მათ შორის საქართველოს, მიერ STCW კონვენციის I\/8 რეგულაციით განსაზღვრული ვალდებულებების შესრულება და შეფასდა წარმოდგენილი თვითშეფასების ანგარიშები.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
STCW კონვენციის მოთხოვნების შესაბამისად, საქართველოს მეზღვაურთა განათლების წვრთნის და სერტიფიცირების სისტემის STCW კონვენციასა და IMO-ს რეგულაციების მოთხოვნებთან შესაბამისობის მორიგი აუდიტი დამოუკიდებელმა ექსპერტებმა 2021 წლის იანვარში ჩაატარეს. აღნიშნული სისტემის თვითეფასებას კონვენციის ხელმომწერი ქვეყნები 5 წელიწადში ერთხელ ატარებენ, შედეგები კი - IMO-ს წარედგინება.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
MSC კომიტეტმა 04-08 ოქტომბრის სხდომაზე განიხილა და მხარი დაუჭირა სამდივნოს მიერ წარდგენილ დოკუმენტს [MSC 104\/WP.3\/Add.1], რომელშიც აღინიშნა, რომ საქართველო სრულად ახორციელებს STCW კონვენციის ყველა მოთხოვნის იმპლემენტაციას.<\/div>\r\n
კომიტეტის გადაწყვეტილებით, საქართველომ წარმატებით შეასრულა STCWკონვენციის I\/8 რეგულაციით გათვალისწინებული მოთხოვნა.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
2016 წელს ჩატარებული თვითშეფასების საფუძველზე საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციამ დაადასტურა საქართველოს წამყვანი პოზიცია მეზღვაურთა განათლებისა და სერტიფიცირების მიმართულებით და შეგვიყვანა ე.წ. „თეთრ სიაში“, სადაც ორგანიზაციის წევრი 165 ქვეყნიდან,<\/div>\r\n
53 სახელმწიფო მოხვდა. 2021 წელს ჩატარებული აუდუტის შეფასების შედეგად საქართველო შეინარჩუნებს თავის პოზიციას IMO-ს „თეთრ სიაში“.<\/div>\r\n<\/div>","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_","date":"18 ოქტომბერი, 2021"}},"220":{"geo":{"rec_id":"220","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":"საქართველოსა და არაბთა გაერთიანებულ საამიროებს შორის მეზღვაურთა სერტიფიცირების სისტემის აღიარების თაობაზე მემორანდუმი გაფორმდა","intro":"საქართველოსა და არაბთა გაერთიანებულ საამიროებს შორის მეზღვაურთა სერტიფიცირების სისტემის აღიარების თაობაზე მემორანდუმი გაფორმდა","text":"
\r\n
საქართველოს ეკონომიკის მინისტრმა ნათია თურნავამ და არაბთა გაერთიანებული საამიროების ენერგეტიკისა და ინფრასტრუქტურის მინისტრმა სუჰაილ მოჰამეს ალ მაზროუეიმ მეზღვაურთა სერტიფიცირების სისტემის აღიარების თაობაზე ურთიერთაღიარების მემორანდუმს მოაწერეს ხელი.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
არაბთა გაერთიანებული საამიროები გამოირჩევა სოციალური და სამუშაო პირობების თანამედროვე სტანდარტებით, მათ შორის მაღალი ანაზღაურებით.<\/div>\r\n
2020 წლის მონაცემებით, საამიროების დროშის ქვეშ მცურავი ფლოტი 631 გემისგან შედგება, რომელთა საერთო ტევადობა 740 000 DWT-ს უახლოვდება.<\/div>\r\n<\/div>\r\n
\r\n
საზღვაო განათლებისა და მეზღვაურთა სერტიფიცირების სისტემის ჩამოყალიბებისა და განვითარების მიმართულებით ბოლო ათწლეულის განმავლობაში გატარებულმა რეფორმებმა მნიშვნელოვნად გააუმჯობესა საქართველოს და ქართველი მეზღვაურების რეპუტაცია საერთაშორისო საზღვაო სივრცეში. სწორედ ამ ფაქტორების ზემოქმედებით ყოველწლიურად ფართოვდება მსოფლიო დასაქმების ბაზარი ჩვენი მეზღვაურებისათვის.<\/div>\r\n
დღეს მათ უკვე 61 საზღვაო დროშის ქვეშ მცურავ ფლოტზე შეუძლიათ დასაქმება, მათ შორის 18 ევროკავშირის წევრი ქვეყანაა. ამ დროშების ქვეშ მსოფლიო ფლოტის 80%-ზე მეტი დაცურავს.<\/div>\r\n<\/div>","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/bbaig89l6wky9ov.jpg","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_bbaig89l6wky9ov.jpg","date":"20 სექტემბერი, 2021"}},"219":{"geo":{"rec_id":"219","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":"სააგენტოს თანამშრომელთა 90%-ზე მეტი აცრილია!","intro":" სააგენტოს თანამშრომელთა 90%-ზე მეტი აცრილია!","text":"
\r\n
საქართველოს საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტო ზრუნავს კოვიდ-უსაფრთხო გარემოს შექმნაზე: სააგენტოს თანამშრომელთა ","lang":"geo","img":"uploads_script\/news\/0qs2i2fwix3o3n0.png","thumb_img":"uploads_script\/news\/thumb_0qs2i2fwix3o3n0.png","date":"17 სექტემბერი, 2021"}},"218":{"geo":{"rec_id":"218","menu_name":"სიახლეები","menu_id":"11","title":"„პორტების საერთაშორისო უსაფრთხოების პროგრამით“ გათვალისწინებულ აუდიტში საქართველომ კვლავ საუკეთესო შედეგი მიიღო.","intro":"„პორტების საერთაშორისო უსაფრთხოების პროგრამით“ გათვალისწინებულ აუდიტში საქართველომ კვლავ საუკეთესო შედეგი მიიღო. ","text":"